Hápp

Üdvözlet kedves látogató. :) Mi vagyunk a Két Kacsa. Közelről szemléljük a Nagy Tó dolgait, így néha éles, néha személyes véleményt tudunk nyílvánítani a dolgokról. Célunk nincs ezzel sok, hacsak nem annyi, hogy elgondolkoztassunk a mindennapi élet dolgain. És ha 2 percre is elgondolkodtatunk, nekünk már megérte :)

Emailünk: ketkacsablog@gmail.com


Hááááááp....

2012.03.27. 21:54 Két Kacsa

Fordult a kocka - Majd Én hívlak! ;)

  - Fél éve dolgozok egy cégnél. Fél év. Előtte ugyanennyi idő munka nélkül. Hogy melyik volt hosszabb? A Munkakeresés. Napi 20-40 E-mail mindenhová, szakmában, szakmán kívül, kis cég, naCCCég, fejvadász, levadász, ismerősön keresztül, ismerős ismerősén keresztül. Állásportálokon, közösségi site-kon. Tehát mindenhol... Te jó isten. 

  - Az első pár próbálkozásom csak szakmán belül történt, CNC, és mindenféle megmunkáló, véső-maró-fogazó-fűrészelő veszélyes szerszámok közelében, tervező programok, 3D, és a többi. De nem. Egy viszonylag visszafogott, kreatív állást találtam, "intim" környezetben. Csak akkor lesz piszkos a kezem, ha kiömlik a pecsétből a tinta, vagy a nyomtatóból a patron "mocsok" :). Fél éve... Élvezem! :) Finom kávé, finom étel, közelség, kihalt irodaház (negatív). 

Riiiiing  - Telefoncsörgés.

   Mivel épp tele volt a szám kajával, ezért csak felvettem diszkréten, illedelmesen mint egy Úri hölgy, és vártam mit mondanak a vonal végén. XY a ZU cégtől. És most került a kezébe az önéletrajzom, amit 1 éve küldtem nekik... 1 ÉVE BAAAAA?!?! ... folytatja, hogy milyen jó lenne, ha tudnánk egy beszélgetést lezavarni holnap délelőtt. Mondom arany barátom először is, Pontosan melyik cég is vagytok? Mert azt nem tudom, 2 hete mit ettem ebédre, nem azt, hogy Kiknek küldtem 300 életrajzot. Elmondja, hogy egy kis kftke. Ja, mondom akkor lehetünk merészek a szavakkal.

  Burkoltan - nyíltan tudattam vele, hogy örülök hogy felkeltettem az érdeklődésüket, de én jelenleg dolgozok. A szimpatikus úriember megkérdezi, de hogy azért meghallgatnám hogy mit mondana? Mondom simán, sőt szeretnék kérni egy Motiváló csomagot, ami arra motivál, hogy meggondoljam magamat afelől, hogy elgondolkozzak azon, hogy meghallgatom e. (Hirtelen hogy felcserélődtek a szerepek? Amit fél évig én csináltam, itt a bosszú ideje.) Elkezdett hadarni a srác, hogy ilyen gyártás, olyan gyártás, és a többi és a többi... Mondom okés, ezt majd személyesen. Esetleg valami Motiváló szép üzenet szép kártyával, esetleg juttatások felé pendített Tinódi lantos húrjait, talán célja is lesz ennek a telefonbeszélgetésnek. "A régióban kiemelkedő nettó bérezést tudjuk nyújtani" mondom ha ez 200 nettó, akkor bőven okés, és vegye úgy, hogy reggel 6-ra ott vagyok. Nem. Ez netto 90ezer forint. Ez kiemelkedő bérezés? Szerinte igen. De nem kérdeztem meg tőle, hogy neki mégis mennyi az annyi, és hogy kinél bankol...

   Úgy búcsúztunk el, (csak mert nem fért az ördög a kis lábujjamba), hogy a napokban majd keresem a kijelzett telefonszámon, és megbeszéljük a részleteket... (Majdnem minden munkaadó ezzel a sablonszöveggel hitegeti szegény munkavállaló/kereső emberkéket.) ... Várja a hívást, csak várja... kimenő hívásom az irányába nincs... :D

Egyfajta perverz gyönyör van most bennem... Hogy szenvedj mocsok, nyüszíts kutya... 

Várom a többi telefont... :D

Szólj hozzá!

Címkék: telefon munka a gazdaság eu válság :) állás fagyi ! munkanélküli munkakeresés hívás visszanyal kétkacsa motivációslevél


A bejegyzés trackback címe:

https://ketkacsa.blog.hu/api/trackback/id/tr464344615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása